Stichting Nederland Monumentenland

Landelijke Campagne Fondsenwerving Stichting Nederland Monumentenland

Client

Stichting Nederland Monumentenland

Date

September 2024

Services

Videoproductie

Stichting Nederland Monumentenland

Voor Stichting Nederland Monumentenland ontwikkelden we de landelijke campagne fondsenwerving. Deze video maakte deel uit van een grotere online campagne ter gelegenheid van Open Monumentendag 2024. Naast het beleven van onze monumenten, is het namelijk ook onze taak ze door te geven. 

Met deze video kozen we ervoor om sterk in te spelen op emotie: het verhaal draait om een vader die de geschiedenis doorgeeft aan zijn dochter. 

In de video bezochten we een aantal iconische monumenten in Nederland, waaronder de Zaanse Schans, het Rijksmuseum, het Scheepvaartmuseum en Muiderslot. Naast de volledige campagnevideo maakten we ook verschillende social shorts, ideaal om te delen op sociale media.

Janny van der Heijden, ambassadeur van Stichting Nederland Monumentenland, verzorgde met haar warme stem de voice-over. Voor de productie werkten we samen met Tom & Josephine van Ommetje met Tom

Voor Stichting Nederland Monumentenland ontwikkelden we de landelijke campagne fondsenwerving. Deze video maakte deel uit van een grotere online campagne ter gelegenheid van Open Monumentendag 2024. Naast het beleven van onze monumenten, is het namelijk ook onze taak ze door te geven. 

Met deze video kozen we ervoor om sterk in te spelen op emotie: het verhaal draait om een vader die de geschiedenis doorgeeft aan zijn dochter. 

In de video bezochten we een aantal iconische monumenten in Nederland, waaronder de Zaanse Schans, het Rijksmuseum, het Scheepvaartmuseum en Muiderslot. Naast de volledige campagnevideo maakten we ook verschillende social shorts, ideaal om te delen op sociale media.

Janny van der Heijden, ambassadeur van Stichting Nederland Monumentenland, verzorgde met haar warme stem de voice-over. Voor de productie werkten we samen met Tom & Josephine van Ommetje met Tom

Prev
Next